Kim Kjellbom

Growth marketer, Stockholm

I mitt arbete som konsult arbetar jag med strategisk utveckling och marknadsföring genom innovation, datadrivna processer och ny teknik. Min utbildning inom media och kommunikation har kompletterats med studier i entreprenörskap och omvärldsanalys. Jag har praktiserat dessa kunskaper framförallt i start-up-bolag, som ofta präglats av mina intresseområden psykologi, samhällsfrågor och blockchain. Utanför detta grottar jag ned mig i lärorika projekt som för tillfället består i att flytta ett timmerhus och göra hudvårdsprodukter.

Så här kan jag hjälpa dig:
Nya medier, digitala verktyg, blockchain, innovationsmetoder, mångfaldsfrågor, attrahera utvecklare, utifrån affärsmål förstå unga som målgrupp, medarbetare eller stakeholders (s.k. young professional - omvänt mentorskap).

Kims erbjudanden

Prova på —  Mentorskap månadsvis 1250 kr/månad

Prova på ett mentorskap via Mentorerna.se och få det första mötet kostnadsfritt!
Lär känna mentorn och besluta gemensamt om och hur ni vill jobba vidare tillsammans. Avsluta mentorskapet om det inte känns rätt. Ingen bindningstid, ingen uppsägningstid.

Innebär en långsiktig relation där vi gemensamt drar upp riktlinjer och målsättningar med mentorskapet. Träffarna sker i normalfallet en gång i månaden under 90 minuter och däremellan sker kommunikationen via telefon och e-post. Dina behov styr inriktningen och du har möjlighet att både ventilera akuta frågeställningar som långsiktiga processer och personlig utveckling.

PROVA PÅ: Första mötet kostnadsfritt!
Teckna

Har du frågor till Kim eller vill veta mer innan du bokar? Kontakta Kim

Mer om Kim

Erfarenhet och utbildning

Ideellt arbete för förening för juridisk rådgivning till ekonomiskt och socialt utsatta.
3 års kvalificerat servicearbete ombord privatbåtar i Karibien och Medelhavet.
Kandidatur inom media- och kommunikationsvetenskap.
Sammanlagt 4 år inom kommunikation som konsult och inom start-ups och byråer.

Ett typiskt första möte

Vid ett, gärna fysiskt, första möte diskuterar vi din situation och dina förväntningar av processen. Om vi båda känner att det finns grund för ett förtroende och bra diskussioner säkerställer vi också att jag kan bidra med ett reellt värde för dina specifika utmaningar. Vi definierar sedan hur vi vill lägga upp det praktiska såväl som innehållet i våra möten.